טיפול זוגי במודיעין - ד"ר חגי אורנשטיין, מטפל זוגי במודיעין
האם אתם חשים שחוקים מהזוגיות שלכם?
האם אירעה בגידה בקשר שלכם, או אתם חוששים שתקרה? 
האם אתם מרגישים שאתם לא מובנים ולא נתמכים ע"י בן/בת הזוג? 
האם אתם משוחחים "שיחות נפש" רק לעיתים רחוקות? 
האם הקירבה הפיסית ביניכם מועטה או מתסכלת? 
האם אתם חשים שהשונות ביניכם לא מאפשרת לכם להסתדר האחד עם השנייה? 
האם אתם רבים ללא הפסקה, ומרגישים מותשים מהמריבות? 
האם אתם מסתגרים האחד מפני השנייה?
האם אתם מתקשים להגיע להסכמה בנושאים מרכזיים בחיי הזוגיות והמשפחה שלכם? 

ברוכים הבאים!

אם אתם זוג
המצוי במשבר זוגי,
לרבות משבר זוגי חריף -
הגעתם למקום הנכון!

שמי ד"ר חגי אורנשטיין, אני מטפל זוגי ומשפחתי, בעל ניסיון מוצלח רב בשיקום זוגות המצויים במשברים הנובעים ממגוון קשיים: קשיי תקשורת, שחיקה, בגידות, מריבות חריפות חוזרות ונשנות שפתרונן אינו נראה באופק, קירבה פיזית מועטה או מתסכלת, ועוד.


במשך שנות עבודתי שיקמתי זוגות רבים שהגיעו אלי בעקבות משבר זוגי חריף. משברים כאלו איימו באופן ממשי על המשך זוגיותם, והפחיתו משמעותית מאיכות ומשמחת חייהם של בני הזוג. רבים מזוגות אלה, לאחר מספר חודשי טיפול, זכו בזוגיות מאושרת ומספקת, אשר שיפרה דרמטית את איכות חייהם (חייהם שלהם ושל ילדיהם), תוך שעברו תהליך שינוי פנימי חיובי. 

לפיכך, אם הנכם זוג המצוי במשבר זוגי והנכם גרים באזור מודיעין - אל תהססו! פנו אלי עוד היום (באמצעות הטלפון שמספרו 08-8605550 או באמצעות הטופס המופיע בדף "צור קשר" באתר זה) - וצאו לדרך חדשה! דרך זו עשויה להתברר עבורכם כנקודת מפנה חיובית, וכאחד הצעדים החשובים והמיטיבים שתעשו! 

תפיסתי הטיפולית | ד”ר חגי אורנשטיין, מטפל זוגי
אם אתם שוקלים פרידה או אם ניסיתם בעבר טיפול זוגי או ייעוץ זוגי שלא צלחו, אל תוותרו! קיימת חלופה לטיפולים עמומים, חסרי כיוון ומטרות מוגדרים, שבהם לעיתים מביט המטפל במטופלים בשתיקה, ומהנהן בראשו מעת לעת – טיפולים מבתי מדרש של פרדיגמות טיפוליות ארכאיות – שבסופם נותרים המטופלים בתחושה מעורפלת ומתסכלת, כשבעיותיהם המעיקות טרם נפתרו.

תפיסתי הטיפולית היא שעל המטפל להיות לא רק מכיל, אמפטי וחם; אלא גם איש-מקצוע פעיל ומוכוון-מטרה, המוביל את בני הזוג בנתיבים המורכבים והמעורפלים לעיתים של מערכת יחסיהם, בכדי להתמודד עם האתגרים המוצבים בפניהם, ולסייע להם להגיע ליעדים שהם מעוניינים – ונכון עבורם – להגיע אליהם.
 
גישתי הטיפולית כוללות ביצוע טיפול עומק, הנוגע בשורשי הסיבות שהביאו את המטופלים לטיפול; טיפול שהוא גם ברור, מטרתי ומדויק, המיועד להביא לשינוי הזוגי  הנדרש, ולהשגת מטרות הטיפול, כפי שהן מוגדרות ע"י המטופלים והמטפל. 

בטיפולים שאני מבצע, אני עושה שימוש בתחומי ידע נוספים על הידע הרב הקיים בתחום הטיפול הזוגי והמשפחתי – כגון: תקשורת בין אישית, גישור ומשא ומתן – בכדי לסייע למטופלים לנהל את חיי הזוגיות והמשפחה (כמו גם מערכות יחסים אחרות) באופן מיטבי, גם לאחר תום הטיפול. 

בסיומו של תהליך טיפול זוגי מועיל, משתפרת ומתחזקת הזוגיות; התקשורת בין בני הזוג נהיית איכותית, קלה ונעימה יותר; ומתעצמות התחושות החיוביות ההדדיות של בני הזוג, אשר גרמו להם מלכתחילה לבחור האחד באחר כשותפים לחיים. 

ההליך המוצע הנו טיפול/ייעוץ זוגי/משפחתי, ואינו מהווה טיפול אישי/פסיכולוגי או תחליף לו.
טיפול זוגי